Upptagen

Publicerad 2009-07-07 23:31:02 i Allmänt,

Nu var det en evighet sen jag publicerade i bloggen. Upptagen. Upptagen med inget, upptagen med allt. Tiden rinner förbi som en dålig komedi på tv4-film och jag ska göra ett ärligt och ädelt försök att referera vad som passerat livet Tobias Dahlin.
Semester närmär sig, två arbetsdagar kvar. Har inga direkta planer för den. Det är verkligen semester för mig. Har hunnit med att underhålla huset, premiär-badat, blivit jagad av får på Ramsö, upptäckt livet på Ramsö i form av nakenbadande turister, vilket jag snabb drog slutsatsen att jag aldrig mer ska besöka denna halvö i solsken igen. Traumatisk upplevelse.
Har även besegrat Jerka och Julia i minigolf, käkat Nynässerveringens buffé två gånger, fått en huggorm att bita mig i foten, dragit ett par turer med inlines med Jerka, fått ett nytt smeknamn på jobbet samt ständigt levt i en rumstemperatur på 32 C. Glad sommar! Nej, extremt tacksam för åskandet och regnet. Gult är fult. Gräs alltså.

Det ska sannerligen inte dröja länge innan nästa inlägg kommer! Löfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela