Skakad

Publicerad 2009-06-28 12:05:27 i Allmänt,

Resan till Laxå var riktigt rolig och lärorik. Och inte växer man ifrån barnasinnet heller. När jag frågade om vi kunde få köra lite brandbil så blev man som ett barn på julafton. Det var visserligen bara en kort sträcka, men automatlåda och högerstyrd lastbil, har man full koll på att inte köra över någon gnällbältisk kollega:)

Lördagen var det dags för att slå gräset mellan grannen och mig. En meter högt gräs som bevittnar om igenvuxen och obehandlad samt bortglömd häck som behövde pimpas upp. Trimmade ner eländet och efter en halvtimme med full gas med en trimmer så är man ganska mör i armarna. Dessutom tappade jag ett glas i golvet när jag kom in för att smörja munlädret. Skakade som värsta alkoholisten dagen efter. Och än idag, söndag har det inte lagt sig. Hmm.

Extrem hetta idag också, har inget för mig idag. Funderar på en Oknö-tripp och ett dopp i havet. Skulle behöva det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela