Aha

Publicerad 2010-02-17 18:42:03 i Allmänt,

Framtidsplaner medför ofta risktaganden. Rutiner och stamp i vatten. Ärligt talat i längden, slentrian och likgiltighet. Jag har många gånger funderat över framtiden, vad som komma skall. Helgen som passerade blev jag verkligen inspirerad. Polletten trillade ner. Då.

Nu. Lönespecifikationer dimper ner bland posten, alldeles för fort. Räkningar betalas, teven slås på on-knappen och snön yr utanför ett redan insnöat fönster. Rutin och vana. Hursomhelst motivationen befinner sig på tiotusenmeter och Rebecca är regisören till varför jag inte pratar om något annat än studier. En typisk pojkdröm, jag är inget undantag. Snart tjugonio år och en Aha-upplevelse kan uppernbarligen dröja. Nöjd med beslutet, inget överilat handlande tidigare i livet, nu ska jag nå mitt mål. Lycka.

 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-02-17 18:53:20

vill oxå se vad jag får i lön ju..... så nyfiken....

Postat av: Maria, Zazza & Kiwi

Publicerad 2010-02-20 09:28:10

Ska du plugga? Till vad?

Låter spännande... Lycka till!!

Postat av: Frida

Publicerad 2010-02-20 10:28:59

den blev ju riktigt fin fin ju hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela