(H)järnstank

Publicerad 2010-02-05 13:32:46 i Allmänt,

Snön ligger vit på taken,
finns det någon högre makt, snälla gör något åt saken
Minusgrader, frost och skrap av ruta
vänligen Tone, sluta
Det vita överallt på huset....shit, var la jag snuset?
Vad var jag nu?
Brruuu!
snorkallt
Bilen är full av salt.
(Utråkad, oh shit Sherlock)

Häradssparbaken 16.30 igår, ämnet var ränta, lån och andra A-ekonomi-termer. Tom. Likgiltig hjärna. Cellerna i hjärnan gick antagligen på högvarv när man pratar ekonomi efter en arbetsdag. Efter besöket bjöd vi in oss hos Jerry, knäppte en rulle kebab innan det mest ofattbara hände i mitt liv. Ytterst oväntad handling. Gym. Yes indeed, du läste rätt. Vi entrade lokalen, till ljudet enorm discodunk/techno. Källarlokal, kyla och svettstank. Ger det en ärlig chans och efter en timme och tjugo minuter lämnar vi svettstanken och järnstanken från skivstängerna. Nöjd. Tillfredställd med resultatet. Att träna ihop är en sak, ensam-verkligen en helt annan.

Ikväll är Rebecca och jag bjudna till Jerry och Julia, denna gången har de ringt till oss på eget bevåg. Vi är väntade. Spännande och trevligt som alltid!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-05 17:09:25

Inte visste jag att du kunde dikta XDXD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela