Polis

Publicerad 2010-02-23 09:32:10 i Allmänt,

Att sudda ut drömmar är befängt, man ska bejaka dom hela livet. Polis. Varför inte? Att spela likgiltig och bekväm förändrar enbart livet till något sämre. Poletten har trillat ner och mitt första delmål till polisyrket är att med heden i behåll skriva ett respektabelt högskoleprov. I höst ska jag genomföra mitt allra första. Det kan dröja flera år innan antagning, men gör man ingenting händer ingenting.
Kanske är någon form av trettioårskris som talar, men bloggen lär handla lite om vägen till yrket jag drömmer om.

Kommentarer

Postat av: Maria, Zazza & Kiwi

Publicerad 2010-02-23 13:01:23

Såå spännande!!! Hoppas att du klarar provet.. och antagningen..

Klart man ska försöka förverkliga sina drömmar.. Inte 30 års kris för isf har jag det med om att starta eget företag..

Lycka till!!!

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-26 13:00:28

Det är bara till att följa drömmarna =) det är aldrig för sent för det!! Lycka-till-kram från Kalkstenshawaii :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela