ZZzz

Publicerad 2010-02-18 16:51:34 i Allmänt,

Utmattad av trötthet slängde jag mig i sovläge igår kväll. Planen inkluderade ishockey Sverige-Tyskland under natten, men av ren lathet och dålig status på match så slopade jag teven och sändningen. Arbetskamraterna på jobbet var eniga, matchen var inte sevärd överhuvudtaget. Efter ett dåligt resultat mot tyskarna, trots vinst med två puckar, har jag svårt att se en pallplats för våra Kronor.
Vancouver-television stundar ikväll, hört ett rykte om att skidskytte distans startar klockan 20.00. Efter detta inlägget är signerat ska jag bekräfta om ryktet är sant.
Helgen ska bli så tillfredsställande, Göteborg. Ullared under fredagen, diverse bekant-till-Rebecca-besök och fikor på lördagen. Fullspäckad helg helt enkelt. Min kära sambo brukar ofta vara energisk så någon vilopuls kan blir svåra att mäta de kommande tjuttiotvå timmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela