Du får avfärda mig som tokig

Publicerad 2010-05-02 01:51:58 i Allmänt,

Lördagsnatt i Uppsala, svårt att bli trött. Försöker. Resultatlöst. Redigerar mina listor på spotify och packar så smått inför morgondagen och den omöjliga och oändliga resan mot Smålands gränser går av stapeln. Helgen har varit väldigt roligt, det slår helt enkelt aldrig fel. Testade Adde och Helis bil idag, Toyota Avensis. Automat. Läskig känsla att glida runt i en bil utan växellåda, men man fick nästintill hålla i vänsterbenet så man inte "frikopplade" av misstag vilket skulle resultera i tvärnit i Uppsalas innerstad. Dessutom fyndade jag ordentligt i Gränby Centrum med rabattkuponger i högsta hugg. Glad.

Kvällen som gått har vi sett Avatar (66 kr på Media Markt!), spelat kort och SkipBo. Nu börjar faktiskt ögonlocken så sakteliga glida mer och mer nedåt. Ska nu dra på mig nattmössan och glida in i dimman.
Sist men inte minst, lyssna på Caj Karlsson- "Du får avfärda mig som tokig".

"När du svär över bilreperationen
som kostade tretusen spänn
lagt en tia till frälsningsmissionen
för dom som mist både liv och lem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela