Slut

Publicerad 2010-05-21 01:00:52 i Allmänt,

Tack för alla fina kommentarer, beträffande våra nyfödda kattungar, i synnerhet på facebook. I nuläget innehar vi åtta stycken. Maxgräns enligt svensk lag är nio stycken på ett hushåll, men jag kan garantera att fler blir det inte nu. Dessa ungar, tillsammans med mamman Ester ska finna nya hem. Så småningom.

Arbetskväll ikväll och jag känner mig alldeles slut. Svårt att hålla ögonlocken öppna, speciellt på vägen hem. Hittade en gammal bränd skiva med Eva Dahlgren, " Vem tänder stjärnorna". Sömnpiller. Lyd ett gott råd, lyssna inte på Dahlgren om du vill hålla dig vaken. Det är som att jobba natt, ta två valium och försök se de omöjliga Harry Potter- filmerna i ett sträck. Det slutar bara på ett sätt.

En dag kvar till helgen. Äntligen. Blir bl a en Kalmarvisit på lördag, ska inhandla något fint till min älskade sambo som fyller år på söndag.
Ska ta tag i min blogg nu och göra den till just vad det är. Inte bara ett klotterplank.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela