Inglourious Basterds

Publicerad 2010-11-21 15:05:44 i Allmänt,

En vecka alldeles allena. Tillsammans med våra fem katter iofs. Rebecca har varit i Götet sedan onsdag. Lite speciellt läge, vi har inte varit ifrån varandra så länge sedan vi träffades. För egen del har jag betat av en massa Tobbe-filmer som inte skulle passa min kära sambo i smaken. Hooligans 2, Rock n Rolla och Inglourious basterds. Den sistnämnda går in på min topp 5-lista över de allra bästa rullarna ever. Jag hade mycket höga förväntningar på den filmen och den överträffade allt. Ett måste i en dvd-hylla.

För övrigt har jag jobbat en del, lördag förmiddag spenderades på Scania med administrativa arbeten. På lördagkvällen var jag hos Johan Fryklund och bevittnade tre fotbollsmatcher. Trodde vi skulle kamma hem 13 på tipset, men ack så svårt det ska vara. Visserligen är jag medlem i 13-rätts-klubben redan, men men....;) 

Under denna vecka har jag inte knäppt upp en enda pilsner, det får bli nästa vecka när intrumentpanelen på Scania goes bananas på Big Bang. Hursomhelst, i morgon kommer min älskling hem från Göteborg och rutiner skall återgå till normalläge både för henne och mig. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela