Standby-läge.

Publicerad 2011-01-20 19:17:07 i Allmänt,

Torsdagar är jobbiga. Känner mig febrig och krasslig ikväll. Hursomhelst, det var ett tag sedan jag signerade bloggen och faktum är att det inte händer så mycket i mitt liv nu. Allting är på standby-läge. Visserligen jag jag på bio förra helgen tillsammans med farsan. Vi såg den nya "Meet the Little Fockers". Dessvärre en besvikelse. Men allvarligt talat, hur många exempel finns på filmer som är bättre än sin föregångare? Möjligen Sagan om Ringen-triologin och Termenator 2.
Det roliga att med att besöka bio men farsan är att han är lättimponerad av den nya tekniken och biomiljö med omnejd. Det snurrar en hel del i hans huvud och det är underhållande när han delar med sig av sina tankar. Exempel...

" Tobbe kolla in den där stora popcornmenyn, hur orkar man sätta i sig en sån? Skulle du klara det?"

" Otroligt vad man ser bra!"

" Lustigt att man inte går på bio mycket mer, vi bor ju så nära Kalmar"

Nästa fredag är det isracing och det stör mig att jag kommer missa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela