Liverpool

Publicerad 2011-03-30 21:40:01 i Allmänt,

Tyvärr blev det lite ändrade planer inför England. Newcastle-Manchester United är inställd på grund av att United tog sig vidare i en cup som man spelar den dagen det var tänkt från början. Men men, jag hänger sällan läpp. Match blir det i alla fall i Liverpool, mellan Everton-Blackburn.
Hela upplevelsen är ju av sällan skådat slag och jag längtar till den brittiska halvön nu.

Jag har dessutom pimpat min nya fiskeväska med alla beten och krokar och dylikt. Alldeles nyss rodde jag hem två nygamla wobblers på tradera.com. Underbart att bara knycka objekt mitt framför ögonen på folk. Två wobblers jag hade under mina unga fiskeår och många gäddor har smakat plasten ifrån dom. Oslagbara.

Rebecca har börjat sin Lernia-utbildning i måndags och nu börjar man komma in i andra rutiner. Lägg därtill på den extra timmen som vi flyttade fram och iskalla mornar och sommarheta eftermiddagar. Det vill säga, vinterjacka till jobb-barlast från jobb. Irriterande. Men men...snart är det bara två månader kvar...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-31 17:21:27

Hörru du, vad är det för äventyr du ska ut på egentligen om några månader, det undrar jag ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-01 17:23:14

Svarar på din kommentar på min blogg här. Shit vad nice det låter! :D Kommer säkert bli väldigt kul, nu blir jag ju ännu mer avundsjuk :P Kommer vi alltså inte kunna träffas nåt i sommar, tyvärr :/ Men men . Haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela