"Paltkoma"

Publicerad 2011-03-05 18:35:51 i Allmänt,

Sitter i skrivande stund i Göteborg. Rebecca är ute och fikar med en kompis. Innehar en så kallad "paltkoma". Vi var hos Rebeccas farmor och åt pitepalt för ett par timmar sedan. Tittar ut genom fönstret i staden jag precis gick i och det värker i magen. Värkte ännu mer i magen när jag ser mitt senaste inlägg på bloggen, det vill säga när det skrevs.
Vår hundvaktsperiod är över. Summan av kardemumman blir ett klippkort hos veterinären med både hund och katt. Vi hade en del oflyt, men nu är allt förhoppningsvis över. Arbetet på Scania fortlöper som vanligt egentligen, vi ska dock dela avdelningen i två delar, vilket innebär en ny chef för mig. Nytändning.

Om knappt två veckor fyller jag år och det ska bli skitspännande. Bröder, svärföräldrar och vänner lär titta förbi hoppas jag.

"Drygt tre månader kvar..."

Kommentarer

Postat av: Maria, zazza & Kiwi

Publicerad 2011-03-05 19:23:56

Den magiska 30 års gränsen... hur känns det då?

Infinner sej 30 års krisen?! :D



Vad händer om 3 månader??



Ha dte gott!

Postat av: Duts

Publicerad 2011-03-14 15:27:17

blogg-koma ... kalla den för månadsbloggen :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela