Kvinnosnack i en manlig kropp.

Publicerad 2012-02-17 15:43:04 i Allmänt,

Min storebror drog ut den sista allena visdomstanden igår. Tandläkaren skar av ett blodkärl på stackarn som tillbringade natten med att spotta koagulerat blod. När han talade in ett meddelande till mig lät det som fd folkpartiledaren Lars Leijonborg pratade. Väldigt otydligt med andra ord.

Jag gnäller för en vanlig rutinundersökning. Pinsamt. Som att stå kraftigt berusad bredvid en nykterist.

Kvinnor besitter betydligt större smärttröskel än vi män. De föder barn. Måste vara världens värsta smärta. Det värsta en man kan råka ut för måste vara den ovan nämnda historien?

Angående min stulna jacka, inget nytt. Tyvärr.
Jag skrev dock ett meddelande till tjuven enligt följande:
" Du som stal min jacka... Har nyligen haft ringorm och svåra eksemutslag och det smittar hejdlöst. Grattis, hoppas inte du fryser."

Haft fyspass på Scaniagården idag. En okänd man, nämnde i omklädningrummet. "Hoppas någon är tjockare än mig så man slipper skämmas". Okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela