Polisanmälan

Publicerad 2012-02-13 21:23:17 i Allmänt,

Stulen jacka, nödvändiga åtgärder. För första gången i mitt liv gjorde jag idag en polisanmälan. Det vill jag inte göra om. Någon olycklig människa var tvungen att stjäla. Så tråkigt, så onödigt.

En fantastisk dag på jobbet för övrigt. Kan bero på vissa omständigheter, men jag känner mig mycket bättre. Godare och jämnare humör framförallt. Ljusare tider frågetecken??

I morgon är Alla Hjärtas Dag. I min mun kallad Köpmannaföreningens dag. Köp något till din kära, "gärna något dyrt så du får en lugn och harmonisk kväll och somnar med heden i behåll".

Jag VET att jag inte behöver fjäska, Rebecca älskar mig mest i världen ändå och jag henne. Vi behöver ingen påhittad dag för att visa det på. Det finns i vår vardag var dag.

Min fru har "hittat" Wordfeud och hon spöar mig i sin premiär. Skit. Overkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela