2012

Publicerad 2012-01-03 06:19:53 i Allmänt,

Nytt år och nya möjligheter, men även omöjligheter. Varje nyår tänker man samma sak. Detta året ska bli mitt. Inget undantag görs för min egen del heller, men jag tror det kommer bli grymt. Bloggen har legat nere väldigt länge, men beslutade för att hjärt och lungrädda densamma i samma ögonblick som bomber och raketer färgade himlen, likt en prideflagga mellan åren.

Vad hände 2011 egentligen? Mycket. Jag gifte mig med min Rebecca i juni, besökte de brittiska öarna i april (30 års present). Höjdpunkterna.

Det jag minns från året som gått som var det värsta är utan tvekan massmorden i Norge. Idioti.

Hursomhelst, se upp kära vänner! Bloggen lever....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela