Jag reser mig igen.

Publicerad 2012-03-03 21:52:07 i Allmänt,

Bowling med jobbet ikväll. Nyktert tillstånd. Spelade oavgjort med Fryklund över tre serier, lite otippat att sluta på exakt samma poäng.
Kort därefter begav jag mig hemåt i bakåtslick och köpte skräpmat.

Därefter upptäckte jag en överkörd katt på idrottsvägen. En annan katt satt och tittade på sin avlidna kompis som låg där stenhård med ett halsband runt halsen. I de båda tilliggande husen fanns folk hemma, men vem öppnar för en 30 åring i backslick en lördagkväll? Ingen tydligen. Jag åkte därifrån där någon kommer bli upprörd över sin döda pälsboll.

Men men, jag reser mig igen som Thorsten Flinck sjöng. Grattis, den blir bättre och bättre den saken är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela