Mental uppladdning

Publicerad 2012-03-19 09:09:53 i Allmänt,

Volvodoktorn ansåg att bilen inte behövde fixas nu. La ut närapå tio lax förra månaden så det var en glad överraskning. Nu iaf.

Trodde inte denna dagen kunde bli positiv alls, med mindre än ett "rederiet-avsnitt" kvar till spruta och borr. Laddar mentalt just nu och jag inser att hur mycket jag än fokuserar på tandläkaren desto jobbigare upplever jag hela situationen.
Summan av kardemumman är att vid kvart i elva så kommer jag nog vara en av de lyckligaste i denna kommunen. Kinden svullen antagligen, men glad. Väldigt glad.

För övrigt så snöar det nu i mönsteras. Onödigt. Det hjälper ingen alls.

•borstar tänderna•

Faktum är att jag vill så gärna ha hålet lagat nu. Lyckligtvis sitter det inte så långt bak i käken så man slipper förmodligen gapa som Steven Tyler i Aerosmith i trettiofem minuter.

Kommentarer

Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Publicerad 2012-03-19 11:28:22

Vilken trevlig blogg man trilla in i :) Här får man kika in lite oftare :) kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela