Tackar

Publicerad 2012-03-18 09:55:52 i Allmänt,

Födelsedag nummer trettioett. Frun med sällskap av mina svärpäron sjöng mig vaken på morgonen med frulle och presenter. Gutt.

Vänner tittade förbi under eftermiddagen/kvällen och nu sitter man här indoktorinerad av toner från Lars Winnerbäck. Jag är så nöjd, framtiden ser så ljus ut och det är asfalterat under mina fötter.


Till sist...Om gårdagens händelse i engelska Premier League där en spelare föll till marken helt livlös.
När sånt här händer är alla matchtröjor meningslösa oavsett om du håller på Newcastle, Liverpool eller Tottenham.

I en sån här händelse är alla på samma sida. Det är skönt. Fotbollen är en värld, medmänsklighet en annan. Engelsmän i synnerhet värnar om varandra.
Spelaren vårdas på hjärtintensiven med ett kritiskt läge.

Ps. Tack återigen alla som på ett eller annat sätt uppvaktade mig på födelsedagen och fortsätt gärna att läsa min blogg. Ni är väääldigt många nu. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela