Johan Falk-boxen

Publicerad 2012-09-18 14:36:41 i

Citatet jag skrev i förra inlägget var påhittat. Den texten är jag författare till. Ville bara upplysa om det, kanske var någon som tyckte det lät spännande?:)

Upptäckte till min förtvivlan att jag glömde teamleader-telefonen i brallorna. Förvirrad och trött. Kritik väntar från skift 1.

Fikat med frun i dagsljus idag. Härligt att kunna ses en liten stund när vi jobbar emot varandra. Kaffe från Moccamaster slår allt och sedan en skiftöverlämning till Rebecca.

På lördag blir det shopping i Kalmar. Gutt, det ser jag fram emot.

Kollade på en Johan Falk film idag. Svensk film när den är som bäst. Köpte hela boxen och dagens frisyr är en inspiration till en av huvudrollsinnehavare i filmen, Frank Wagner. Stripigt och halvslick. Nu rullar vi vidare på bandet på Scania...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela