Bra Tobias

Publicerad 2013-07-19 12:36:09 i Allmänt,

Fredag och lite muligare väderlek. R jobbar till halv två och jag planerar för tacos. Äntligen är mopeden nedskriven svart på vitt hos Folksam, tidningen på autogiro och måstesamtalen uppringda.

Medan dagen innehållit ovanstående punkter har jag källsorterat, handlat, litervattnat tomaterna som är många och mycket i år, postat brev, tvättat och diskat. Med mat på bordet 13.30 har jag säkerligen en nöjd hustru. ( Hade nog räckt med maten ).

Nu sitter jag lagom nedslagen i soffan och har inte direkt slitit ut mig, fast med en vansinnig effektivitet får man mycket gjort. ( hmm, det där kanske jag inte skulle ha skrivit) :)

Gårdagens besök i Kalmar blev lyckat. Träffade Maria, Christian och Anton på Skälby Gård med alla djuren och i helgen är R ledig. Finally.

I eftermiddag blir det en sväng med mopeden.

"Sol i sinne, brun inne" -Rudolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela