En helt vanlig dag i kalendern

Publicerad 2013-09-07 17:59:40 i Allmänt,

Lördag och ett efterlängtande grand prix i speedway bankar på dörren. Efter Dackarnas bedrövliga insats i semifinalen mot Vetlanda ser jag fram emot att se den underbara motorsporten igen. Tippat som vanligt inför denna deltävling och gjort så mycket framgångsrikt under hela säsongen, förra satte jag dock inte. Tippat Ward, Hampel och två outsiders i Jonsson och Gollob. Hoppas på utdelning. En stimulerande känsla att en påsa kanelgifflar, med mitt namn på framsidan, ligger i skafferiet och väntar tills klockan slår 19.00. Hmm...
 
Fixat och donat lite här hemma medan R inbringar inkomst via jobb. Busat med Sune en stund ute, vikt tvätt och dammsugit. Tro mig, det är ganska tufft på bara ett ben, men finns viljan, finns motivationen. Jag klagar inte, smärtan i benet existerar inte längre och tabletterna ligger och samlar damm. Jag behöver inga. Skönt.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-09-09 11:28:03

Hampel vann ju så det blev ju rätt! :)

Svar: I know, 430 till mig:)
tobiasalexanderdahlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela