Sista dagen offline

Publicerad 2014-11-28 17:36:22 i Allmänt,

Sista dagen som Verkstadstekniker. En del har kommit och tackat av mig, vilket var väldigt uppskattat. Vikariatet är över och jag får återgå till min gamla tjänst. Förhoppningsvis inte någon längre tid då jag deklarerat att jag vill utmana mig själv och komma tillbaka som ordinarie på den posten jag precis i detta nu besitter. När jag efter rasten kom tillbaka satt det märkligt nog en fågel (!) på min monitor. När jag närmade mig flög den förstås i väg. Femton minuter senare satte den sig inom kontorets gränser igen. Skumt. Men jag tar det som ett tecken. Ett tecken på att fågeln ville säga nåt. Han sket till och med på golvet. Det ska väl betyda tur? Nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela